Selamat tinggal dunia..!

November 26, 2006 at 9:50 pm (Bebelanku)

Assalamualaikum, dan salam terakhir, salam teristimewa. Hehe.. saje je bikin gempak dengan judul entry kali ni. Bukan apa, ini merupakan entry terakhir saya untuk blog ni kerana akan berpindah ke blog baru. Bukan apa, rasa ngeri pula jika blog disuspend oleh wordpress.com macam yang dialami oleh cikguonline.wordpress.com. Itu yang nak cepat-cepat pindah tu.

Okelah, buat pengunjung setia blog ni (heh ade ke pengunjung setia?) sudi-sudilah kiranya mengunjungi port baru blog seorang kutu ini di alamat – http://www.newbreeder.com/blog Kita berbualbicara di sana pula ya?

Oklah, saya nak buat post ‘selamat datang’ di blog baru pula. Jumpa kita di sana ya!

 

PEACE,

 

 

 

Mohd Aizad Zulkifli

GoldenCave dot net

9 Komen

  1. Blog kutu yang baru belajar merangkak di dunia bisnes siber. » Selamat datang ke teratak baru.., said,

    […] Assalamualaikum dan Selamat datang ke blog saya yang baru. Seperti yang telah saya katakan pada entry terakhir saya di blog lama, tentang keterpaksaan berpindah. […]

  2. jelajahdunia said,

    tiada kata yang indah melainkan Kitabulloh
    tiada hati yang cantik melainkan keimanan

    tiada ruginya mengunjungi http://www.mediamuslim.info
    semoga menjadi situs favorit bagi anda…. dan menjadi salah satu tautan atau referensi

    klik sekarang juga http://www.mediamuslim.info

  3. rastom said,

    salam bro.,
    apahal pindah? WordPress dah nak kantoi kah?

  4. soulof99 said,

    Hehe.. tak ah bro. wordpress.com ok lagi, cuma sediakan payung sebelum hujan. Takut blog ni kena suspend cam cikguonline gak.. 🙂

  5. pembebel said,

    ceh. mati2 aku ingat ko nak mati. ekeke.

    p/s: serius aku pikir ko kena HIV. ahuhuhu..

  6. soulof99 said,

    Hehe… menjadi gak rupanya tajuk tu yer.. hehe… 😛

  7. pembebel said,

    tuh ader tuh? ko ckp komen aku ilang? aku bakar bulu betis tu kang! haha!!

  8. soulof99 said,

    Hehe.. kat blog baru daa… (http://www.newbreeder.com/blog) 😛

  9. danielspatterson47 said,

    I think what you said made a lot of sense. But, think on this, suppose you wrote a catchiernpost title? I mean, I don’t want to tell you how to Click https://zhoutest.wordpress.com/

Tinggalkan Jawapan

